دموکرات ها خواهان دریافت گزارش کامل مولر تا دوم آوریل شدند

به گزارش پرسینا بلاگ، نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا درخواست کردند، گزارش مولر درباره مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا تا دوم آوریل (13 فروردین ماه) به کنگره تحویل داده گردد.

دموکرات ها خواهان دریافت گزارش کامل مولر تا دوم آوریل شدند

به گزارش خبرنگاران، این در حالیست که سنای آمریکا که تحت کنترل جمهوری خواستار قرار گرفته است با ارائه قطعنامه ای برای تحت فشار گذاشتن وزارت دادگستری این کشور، مخالفت خود را با انتشار گزارش کامل رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات 2016 میلادی آمریکا ابراز کردند.

رؤسای شش کمیسیون مجلس نمایندگان آمریکا که دموکرات ها در آن اکثریت را در اختیار دارند به ویلیام بار، وزیر دادگستری آمریکا نامه ای ارسال نموده و در آن درخواست کردند تا در یک بازه زمانی هشت روزه نتایج کلی گزارش رابرت مولر به کنگره تحویل داده گردد.

رابرت مولر آدینه گذشته به حدود دو سال پیگیری پرونده مداخله روسیه در انتخابات و اتهام تبانی میان مسکو و اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال 2016 انتها داد و این گزارش را به ویلیام بار تحویل داد.

وزیر دادگستری آمریکا در یک یادداشت چهار صفحه ای اظهار داشت که رابرت مولر به هیچ مدرکی درباره تبانی میان کمپین انتخاباتی ترامپ و کرملین در انتخابات سال 2016 دست نیافته است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 295

به "دموکرات ها خواهان دریافت گزارش کامل مولر تا دوم آوریل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموکرات ها خواهان دریافت گزارش کامل مولر تا دوم آوریل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید